Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

THE POWER OF BRAND AURA : 9 INSPIRASI FIL-FILM BOX OFFICE UNTUK MEMPERKUAT FANATISME KONSUMEN DAN APLIKASINYA DI DUNIA POLITIK / Agus W. Soehadi

  • Linear

  • MARC

  •  
    PN1994
    .S644 2014
     
    1035807 (Shelf),BOK
    Soehadi, Agus W. , 1961-

         THE POWER OF BRAND AURA : 9 INSPIRASI FIL-FILM BOX OFFICE UNTUK MEMPERKUAT FANATISME KONSUMEN DAN APLIKASINYA DI DUNIA POLITIK.

         xvii, 259 pages : illustrations ; 23 cm Marketing Strategy Series.

         ISBN 9786021721650.
         
         1. Motion pictures 2. Television broadcasting.I. Murdiyanto, Dono II. Title III. Series
         Control No. : 29291
         Library : UiTM Shah Alam
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    1035807ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    1035808ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    1035809ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top