Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Managing brand equity : capitalizing on the value of a brand name / David A. Aaker

  • Linear

  • MARC

  •  
    HD69.B7
    A22 1991
     
    350331 (Shelf),BOK
    Aaker, David A.

         Managing brand equity : capitalizing on the value of a brand name. - New York , 1991.

         xiii, 299 p. : ill. ; 24 cm.

         ISBN 0029001013.
         
         1. Brand name products - Valuation - Management 2. Intangible property - United States - Valuation - Management.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UITM Melaka; UITM Kelantan
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    350331ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOK
    433723ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top