Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Managing for quality in the service sector / edited by Willem F.G. Mastenbroek

  • Linear

  • MARC

  •  
    HD9980.5
    .M342 1991
     
    331005 (Shelf),BOK
    Managing for quality in the service sector. - Oxford [England]. - Cambridge, Mass. , 1991.

         x, 260 p. : ill. ; 24 cm.
         Rev. translation of: Kwaliteitsverbetering in de dienstverlening.
         ."Written by a group of management consultants of the Holland Consulting Group"--Introd.

         ISBN 0631174990 (hbk.).
         
         1. Service industries - Management 2. Service industries - Quality control.I. Mastenbroek, W. F. G. II. Organisatie Adviesgroep Nederland. III. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Melaka
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    331005ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKret
    331054ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top