Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Essentials of advertising strategy / Don E. Schultz, Stanley I. Tannenbaum

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5821
    .S419 1988
     
    276686 (Shelf),BOK
    Schultz, Don E

         Essentials of advertising strategy. - Lincolnwood, Ill. , 1988 [1989 printing].

         vi, 98 p. : ill. ; 26 cm.

         ISBN 0844230448.
         
         1. Advertising.I. Tannenbaum, Stanley I II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sabah; UITM Melaka; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    276686ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret
    297134ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    344567ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKret
    351955WithdrawnPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    511225WithdrawnPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top