Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Social Media Marketing : A STRATEGIC APPROACH / Melissa S. Barker, Donald I. Barker, Nicholas F. Bormann, Krista E. Neher

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.1265
    .B37 2013
     
    938650 (Shelf),BOK
    Barker, Melissa S.

         Social Media Marketing : A STRATEGIC APPROACH.

         xv, 380 pages : illustrations ; 28 cm.

         ISBN 9780538480871
         .-ISBN 0538480874.
         
         1. Internet marketing - Textbooks 2. Viral marketing - Textbooks.I. Neher, Krista E. II. Barker, Donald I. III. Bormann, Nicholas F. IV. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Pulau Pinang; UITM Kelantan
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    938650ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    940968ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top