Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Destination brands : managing place reputation / Nigel Morgan, Annette Pritchard, Roger Pride

  • Linear

  • MARC

  •  
    G155.A1
    D4778 2011
     
    928483 (Shelf),BOK
    Morgan, Nigel

         Destination brands : managing place reputation. - Oxford , 2011.

         xvii, 370 pages : illustrations ; 24 cm.
         New ed. of: Destination branding : creating the unique destination proposition. 2011.

         ISBN 0080969305 (pbk.)
         .-ISBN 9780080969305 (pbk.).
         
         1. Tourism - Marketing 2. Advertising - Tourism.I. Pritchard, Annette II. Pride, Roger III. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Pulau Pinang; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    928483ShelfPERPUSTAKAAN ALAM BINA TUN ABDUL RAZAK(FSPU)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top