Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising / Marieke de Mooij

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.32
    .M66 2011
     
    915689 (Shelf),BOK
    Mooij, Marieke K. de , 1943-

         Consumer behavior and culture : consequences for global marketing and advertising. - Thousand Oaks, Calif , 2011.

         xv, 403 p. : ill. (some col.) ; 24 cm.
         Rev. ed. of: Consumer behavior and culture / Marieke de Mooij. c2004.

         ISBN 9781412979900 (pbk.)
         .-ISBN 1412979900 (pbk.).
         
         1. Consumer behavior - Cross-cultural studies 2. Consumers - Psychology 3. Marketing.I. Mooij, Marieke K. de - 1943- II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Pulau Pinang
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    915689ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top