Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Basic marketing research : a decision-making approach / Naresh K. Malhotra, Mark Peterson

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.2
    .M35 2009
     
    900020 (Shelf),BOK
    Malhotra, Naresh K.

         Basic marketing research : a decision-making approach. - Upper Saddle River, NJ , 2009.

         671 p. : col. ill. ; 28 cm.
         "Pearson International edition"--Cover.

         ISBN 9780135024140
         .-ISBN 0135024145.
         
         1. Marketing research.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UiTM Johor
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    900020ShelfPERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    900022ShelfPERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    CP900021ReferencePERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)COMPACT DISCruj
    CP900023ReferencePERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)COMPACT DISCruj

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top