Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

The business-to-business direct marketing handbook / Roy G. Ljungren

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.126
    .L57 1989
     
    308639 (Shelf),BOK
    Ljungren, Roy G

         The business-to-business direct marketing handbook. - New York , 1989.

         vi, 456 p. : ill. ; 26 cm.
         Includes index.

         ISBN 0814458343.
         
         1. Telemarketing 2. Industrial marketing 3. Direct marketing.I. American Management Association. II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UiTM Johor; UITM Kelantan
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    308639ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top