Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Creating powerful brands in consumer, service and industrial markets / Leslie de Chernatony and Malcolm McDonald

  • Linear

  • MARC

  •  
    HD69.B7
    D45 2003
     
    845216 (Shelf),BOK
    De Chernatony, L.

         Creating powerful brands in consumer, service and industrial markets. - Oxford , 2003.

         xvii, 467 p. : ill. ; 24 cm.

         ISBN 0750659807
         .-ISBN 9780750659802.
         
         1. Brand name products - Planning 2. Branding (Marketing) - Planning.I. McDonald, Malcolm II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Kelantan; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    845216ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top