Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Marketing Mix from an Islamic Perspective : A Guide for Marketing Courses / KALTHOM BINTI ABDULLAH

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415
    .K358 2008
     
    843785 (Shelf),BOK
    Kalthom Abdullah

         Marketing Mix from an Islamic Perspective : A Guide for Marketing Courses.

         xi, 68 pages ; 24 cm.

         ISBN 9789833927548
         .-ISBN 9833927548.
         
         1. Marketing - Islam - Management 2. Business - Religious aspects - Islam.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Perlis; UiTM Negeri Sembilan; UITM Melaka; UITM Kelantan; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    843785ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top