Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

AWARD-WINNING CUSTOMER SERVICE : 101 Ways to Guarantee Great Performance / Renée Evenson

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.5
    .E885 2007
     
    830241 (Shelf),BOK
    Evenson, Renée , 1951-

         AWARD-WINNING CUSTOMER SERVICE : 101 Ways to Guarantee Great Performance.

         xvii, 232 pages ; 23 cm.

         ISBN 9780814474549.
         .-ISBN 0814474543.
         
          1. Customer services - Training of 2. Employees - Training of 3. Customer relations.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Perlis; UITM Sabah; UITM Pahang; UITM Kelantan; UITM Kedah
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    830241ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    142998ADShelfPERPUSTAKAAN INTEC(S17)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top