Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Global consumer behavior / edited by Chantal Ammi

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.32
    .G548 2007
     
    825178 (Shelf),BOK
    Global consumer behavior. - London , 2007.

         xvi, 280 p. : ill., map. ; 24 cm.

         ISBN 9781905209637
         .-ISBN 1905209630.
         
         1. Consumer behavior 2. Internet marketing - Social aspects 3. Consumer behavior - Cross-cultural studies 4. Consumers - Social aspects.I. Ammi, Chantal II. Title

         http://ptarpp2.uitm.edu.my/ptarpprack/RAK-10.gif
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UiTM Johor; UITM Kelantan; UITM Perak
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    825178ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    830350ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    834601ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    839912ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top