Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Explorations of marketing in society / Gregory T. Gundlach, Lauren G. Block, William L. Wilkie [editors]

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5414
    .E96 2007
     
    687874 (Shelf),BOK
    Explorations of marketing in society.

         xix, 955 pages : illustrations ; 25 cm.

         ISBN 9780324304305
         .-ISBN 0324304307.
         
          1. Consumer behavior - Social aspects 2. Public interest 3. Marketing - Moral and ethical aspects 4. Social marketing 5. Marketing - Social aspects.I. Gundlach, Gregory T. II. Block, Lauren G. III. Wilkie, William L. IV. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sabah; UITM Kelantan; UITM Kedah
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    687874ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    829863ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top