Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective / George E. Belch & Michael A. Belch

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5823
    .B387 2007
     
    663816 (Shelf),BOK
    Belch, George E.

         Advertising and promotion : an integrated marketing communications perspective. - Boston , 2007.

         xxvi, 820 p. : col. ill. ; 29 cm.

         ISBN 0073255963
         .-ISBN 0073101265 (alk. paper)
         .-ISBN 9780073101262.
         
         1. Advertising 2. Sales promotion 3. Communication in marketing.I. Belch, Michael A. II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Pulau Pinang; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Kelantan
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    663816ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    815473ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top