Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Basic marketing research : a decision-making approach / Naresh K. Malhotra, Mark Peterson

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.2
    .M288 2006
     
    665395 (Shelf),BOK
    Malhotra, Naresh K.

         Basic marketing research : a decision-making approach. - Upper Saddle River, N.J. , 2006.

         xl, 631 p. : col.ill. ; 29 cm.

         ISBN 0131525425.
         
         1. Marketing research.I. Peterson, Mark - 1956- II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UITM Pulau Pinang; UiTM Johor; UITM Melaka; UITM Kelantan
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    665395ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top