Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Customer relationship management : a databased approach / Kumar V., Werner J. Reinartz

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.5
    .K86 2006
     
    662359 (Shelf),BOK
    Kumar, V.

         Customer relationship management : a databased approach. - Hoboken, NJ , 2006.

         xxiv, 323 p. : ill. ; 26 cm.

         ISBN 0471271330.
         
         1. Customer relations - Management 2. Customer relations - Data processing.I. Reinartz, Werner J. II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Pulau Pinang; UiTM Johor; UITM Perak
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    662359ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top