Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Market-driven thinking : achieving contextual intelligence / Arch G.Woodside

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.135
    .W66 2005
     
    661886 (Shelf),BOK
    Woodside, Arch G.

         Market-driven thinking : achieving contextual intelligence.

         xx, 303 pages : illustrations ; 24 cm.

         ISBN 0750679018.
         
         1. Consumer behavior - Psychological aspects 2. Marketing - Decision making 3. Marketing - Psychological aspects.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Kelantan; UITM Kedah
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    661886ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top