Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Strategic marketing / David W. Cravens, Nigel F. Piercy

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.135
    .C72 2006
     
    652038 (Shelf),BOK
    Cravens, David W.

         Strategic marketing.

         xvii, 726 pages : illustrations ; 26 cm McGraw-Hill/Irwin series in marketing.
         Various multi-media instructional materials are available to supplement the text.

         ISBN 9780072966343
         .-ISBN 0072966343.
         
         1. Marketing - Decision making 2. Marketing - Management 3. Marketing - Case studies - Management.I. Piercy, Nigel II. Title III. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Pulau Pinang; UiTM Johor; UITM Kelantan; UITM Kedah; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    652038ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    708548ShelfPERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top