Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Advertising, promotion & supplemental aspects of integrated marketing communications / Terence A. Shimp

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.123
    .S54 2003
     
    637674 (Shelf),BOK
    Shimp, Terence A.

         Advertising, promotion & supplemental aspects of integrated marketing communications.

         xxi, 650 pages : illustrations (some col.) ; 29 cm.

         ISBN 0030352711.
         
         1. Advertising 2. Direct marketing 3. Sales promotion 4. Communication in marketing.I. Title

         http://ptarpp2.uitm.edu.my/ptarpprack/RAK-10.gif
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Pulau Pinang; UITM Sabah; UiTM Negeri Sembilan; UiTM Johor; UITM Melaka; UITM Kelantan; UITM Kedah; UITM Perak; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    637674ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    643505ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    663944ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    666688ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top