Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Marketing as Strategy : Understanding the CEO's Agenda for Driving Growth and Innovation / Nirmalya Kumar

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415
    .K83 2004
     
    634799 (Shelf),BOK
    Kumar, Nirmalya

         Marketing as Strategy : Understanding the CEO's Agenda for Driving Growth and Innovation.

         xv, 270 pages : illustrations ; 24 cm.

         ISBN 1591392101.
         
         1. Marketing 2. Strategic planning.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UiTM Negeri Sembilan; UITM Pahang; UITM Perak; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    634799ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    653451ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top