Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Service strategy : management moves for customer results / Jacques Horovitz

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.5
    .H633 2004
     
    614260 (Shelf),BOK
    Horovitz, Jacques , 1947-

         Service strategy : management moves for customer results. - London , 2004.

         203 p. : ill. ; 23 cm.
         Includes index.

         ISBN 0273675834.
         
         1. Customer relations 2. Consumer satisfaction 3. Customer services - Management.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Pulau Pinang; UITM Kelantan; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    614260ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    614261ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top