Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Consumer behavior : concepts and strategies / Harold W. Berkman, Christopher Gilson

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.3
    .B42 1986
     
    260911 (Shelf),BOK
    Berkman, Harold W

         Consumer behavior : concepts and strategies. - Boston, Mass. , 1986.

         xxv, 650 p. : ill. ; 24 cm.

         ISBN 0534031048.
         
         1. Consumer behavior 2. Consumers - United States.I. Gilson, Christopher C II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UiTM Johor; UITM Melaka; UITM Kelantan; UITM Perak
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    260911ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    492445ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    JO22621ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top