Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Knowledge-based marketing : the twenty-first century competitive edge / Ian Chaston

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415
    .C4845 2004
     
    607299 (Shelf),BOK
    Chaston, Ian

         Knowledge-based marketing : the twenty-first century competitive edge. - London. - Thousand Oaks, Calif. , 2004.

         xi, 274 p. : ill. ; 24 cm.

         ISBN 1412900034 (pbk.)
         .-ISBN 1412900026.
         
         1. Knowledge - Economic aspects 2. Knowledge management 3. Marketing 4. Marketing - Management.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UiTM Johor; UITM Kelantan; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    607299ShelfPERPUSTAKAAN INTEC(S17)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top