Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Brand positioning : strategies for competitive advantage / Subroto Sengupta

  • Linear

  • MARC

  •  
    HD69.B7
    S46 2005
     
    604768 (Shelf),BOK
    Sengupta, Subroto

         Brand positioning : strategies for competitive advantage.

         297 pages : illustrations ; 24 cm.

         ISBN 0070581592
         .-ISBN 9780070581593.
         
         1. Brand name products - Marketing.I. Title

         http://ptarpp2.uitm.edu.my/ptarpprack/RAK-10.gif
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Pahang; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    604768ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    606476ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    606477ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    645698ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top