Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Principles of marketing / Philip Kotler, Gary Armstrong, George Franke

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415
    .K63 1989
     
    276504 (Shelf),BOK
    Kotler, Philip

         Principles of marketing. - Englewood Cliffs, N.J. , 1989.

         xxiv, 661 p. : col. ill. ; 27 cm The Prentice Hall series in marketing.

         ISBN 0137061293
         .-ISBN 9780137061297.
         
         1. Marketing.I. Armstrong, Gary II. Franke, George III. Title IV. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Perlis; UITM Sabah; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    276504ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKOSs
    276505ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKOSs
    276506ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKOSs
    276508ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKOSs

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top