Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Persuasion in advertising / John O'Shaughnessy and Nicholas Jackson O'Shaughnessy

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5822
    .O84 2004
     
    589852 (Shelf),BOK
    O'Shaughnessy, John

         Persuasion in advertising.

         xi, 220 pages : illustration ; 24 cm.

         ISBN 9780415322232
         .-ISBN 0415322243 (pbk.)
         .-ISBN 0415322235 (hardback).
         
         1. Persuasion (Psychology) 2. Advertising - Psychological aspects.I. O'Shaughnessy, Nicholas J. - 1954- II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UiTM Negeri Sembilan; UiTM Johor; UITM Kelantan
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    589852ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    625670ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    625671ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    670507ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    670509ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    809538ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top