Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Building brands & believers : how to connect with consumers using archetypes / Kent Wertime

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.3
    W474 2002
     
    574218 (Shelf),BOK
    Wertime, Kent

         Building brands & believers : how to connect with consumers using archetypes. - Singapore. - Hoboken, NJ , 2002.

         xvi, 267 p. : ill. ; 24 cm.

         ISBN 0470820675.
         
         1. Archetype (Psychology) 2. Consumer behavior 3. Brand choice 4. Marketing - Psychological aspects.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sabah; UITM Melaka
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    574218ShelfPERPUSTAKAAN KOMPLEKS ALAM BINA & SENI REKA(PKAS)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top