Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Marketing management : a relationship approach / Svend Hollensen

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.55
    .H65 2003
     
    530866 (Shelf),BOK
    Hollensen, Svend

         Marketing management : a relationship approach. - Harlow, England , 2003.

         xxvi, 787 p. : ill. ; 25 cm.

         ISBN 0273643789.
         
         1. Marketing - Management 2. Relationship marketing - Case studies 3. Relationship marketing.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UITM Pulau Pinang; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Melaka
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    530866ShelfPERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    558119ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    584004ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    586341ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    586342ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    586343ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top