Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Market-driven management : how to define, develop, and deliver customer value / Frederick E. Webster Jr.

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.13
    .W467 2002
     
    554106 (Shelf),BOK
    Webster, F. E

         Market-driven management : how to define, develop, and deliver customer value. - New Jersey , 2002.

         xiii, 320 p. ; 23 cm.

         ISBN 0471236934.
         
         1. Consumer satisfaction 2. Marketing - Management.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Melaka
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    554106ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    562309IssuedPERPUSTAKAAN ALAM BINA TUN ABDUL RAZAK(FSPU)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    574216ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top