Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

4-D branding : cracking the corporate code of the network economy / Thomas Gad; with a foreword by Richard Branson.

  • Linear

  • MARC

  •  
    HD69.B7
    G33 2001
     
    555145 (Shelf),BOK
    Gad, Thomas

         4-D branding : cracking the corporate code of the network economy. - London , 2001.

         183 p. : ill. ; 25 cm.

         ISBN 0273653687.
         
         1. Brand name products - Marketing 2. Corporate image - Design 3. Trademarks 4. Industrial design coordination.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perak
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    555145ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top