Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Managing the customer experience : turning customers into advocates / Shaun Smith and Joe Wheeler

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.5
    .S65 2002
     
    539404 (Shelf),BOK
    Smith, Shaun

         Managing the customer experience : turning customers into advocates.

         xvi, 254 pages : illustrations ; 24 cm.
         Includes index.

         ISBN 0273661957.
         
          1. Relationship marketing 2. Customer loyalty 3. Customer relations.I. Wheeler, Joe II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Melaka; UITM Pahang
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    539404ShelfPERPUSTAKAAN KEJURUTERAAN TAR(P3)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top