Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Customer management excellence / Mike Faulkner

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.5
    .F38 2003
     
    526566 (Shelf),BOK
    Faulkner, Mike

         Customer management excellence. - Chichester , 2003.

         viii, 216 p. ; 24 cm.
         Includes index.

         ISBN 0470848537.
         
         1. Customer relations - Great Britain - Case studies 2. Customer relations - Great Britain - Case studies.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Kelantan
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    526566ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    554094ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    578540ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top