Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Advertising : its role in modern marketing / S.Wa tson Dunn, Arnold M. Barban

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5823
    .D78 1986
     
    215661 (Shelf),BOK
    Dunn, S.Watson

         Advertising : its role in modern marketing. - Chicago , 1986.

         xxviii, 802 p., [8] p. of plates : ill. (some col.) ; 25 cm Dryden Press series in marketing.

         ISBN 0030016738.
         
         1. Advertising.I. Barban, Arnold M II. Title III. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Kelantan; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    215661ShelfPERPUSTAKAAN UNDANG-UNDANG TAR(PUU)BOOKret
    216634WithdrawnPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top