Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

MENGENDALI ADUAN pelanggan : MENGUBAH CABARAN KEPADA PELUANG / JENNIFER DENHAM Penterjemah Mohd. Rizal Saidin

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.5
    .D46 2003
     
    523651 (Shelf),BOK
    Denham, Jennifer

         MENGENDALI ADUAN pelanggan : MENGUBAH CABARAN KEPADA PELUANG.

         ix, 250 pages : ilustration ; 21 cm Rahsia kejayaan.

         ISBN 9832473845.
         
         1. Customer relations 2. Consumer behavior 3. Consumer complaints.I. Mohd. Rizal Saidin II. Title III. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Pahang; UITM Kelantan; UITM Kedah; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    523651ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    531339ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    583992ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    587361ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    126687ADShelfPERPUSTAKAAN INTEC(S17)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top