Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Empowerment : HR strategies for service excellence / Conrad Lashley

  • Linear

  • MARC

  •  
    HD9980.5
    .L35 2001
     
    509611 (Shelf),BOK
    Lashley, Conrad

         Empowerment : HR strategies for service excellence. - Oxford , 2001.

         xvii, 300 p. : ill. ; 24 cm Hospitality, leisure and tourism.

         ISBN 0750652446.
         
         1. Service industries - Management 2. Service industries - Quality control 3. Customer services - Management.I. Title II. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Melaka; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    509611ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top