Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Advertising and integrated brand promotion / Thomas C. O'Guinn, Chris T. Allen and Richard J. Semenik

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5821
    .O34 2003
     
    514074 (Shelf),BOK
    O'Guinn, Thomas C.

         Advertising and integrated brand promotion. - Australia , 2003.

         xxxix, 773 p. : ill.(col.) ; 28 cm.
         Includes index.

         ISBN 0324113803.
         
         1. Advertising 2. Advertising media planning.I. Allen, Chris T II. Semenik, Richard J III. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UiTM Johor; UITM Melaka; UITM Kelantan
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    514074ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    531376ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    561764ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    564488ShelfPERPUSTAKAAN ALAM BINA TUN ABDUL RAZAK(FSPU)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top