Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Strategic marketing management : a means-end approach / Mark E. Parry

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.13
    .P336 2002
     
    506454 (Shelf),BOK
    Parry, Mark E. , 1957-

         Strategic marketing management : a means-end approach. - New York , 2002.

         ix, 274 p. : ill. ; 24 cm The McGraw-Hill Executive MBA Series.
         Includes index.

         ISBN 0071372229.
         
         1. Marketing - Management.I. Title II. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Perlis; UiTM Johor; UITM Pahang; UITM Kelantan; UITM Perak
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    506454ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    509388ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    512316ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    644589ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top