Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Assessing services quality : satisfying the expectations of library customers / Peter Hernon and Ellen Altman

  • Linear

  • MARC

  •  
    Z711
    .H45 1998
     
    708123 (Shelf),BOK
    Hernon, Peter

         Assessing services quality : satisfying the expectations of library customers.

         xvii, 243 pages : illustration ; 30 cm.

         ISBN 0838934897.
         
         1. Libraries and readers - Evaluation 2. Libraries and readers - United States - Evaluation.I. Altman, Ellen II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UiTM Negeri Sembilan; UITM Kelantan; UITM Kedah
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    708123ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK PERDANA(PP)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top