Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Basic marketing : a global-managerial approach / William D. Perreault, Jr., E. Jerome McCarthy

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.13
    .M369 2002
     
    502865 (Reference),BOK
    Perreault, William D.

         Basic marketing : a global-managerial approach. - Boston , 2002.

         xxxii, 815 p. : ill.(some col.) ; 27 cm + 1 compact disk McGraw-Hill/Irwin series in marketing.
         Includes index.

         ISBN 0072409479.
         
         1. Marketing - Management.I. McCarthy, E. Jerome II. Title III. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UiTM Johor; UITM Pahang; UITM Kelantan; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    502865ReferencePERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKruj
    581109ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    CP2785ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)COMPACT DISCRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    CP7885ReferencePERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)COMPACT DISCruj

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top