Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Modern marketing theory : critical issues in the philosophy of marketing science / Shelby D. Hunt

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.122
    .H86
     
    14712NC (Shelf),BOK
    Hunt, Shelby D

         Modern marketing theory : critical issues in the philosophy of marketing science. - Cincinnati, OH , 1991.

         x, 499 p. : ill. ; 24 cm.
         Includes bibliographical references (p. 449-478) and index.

         ISBN 0538812214.
         
         1. Marketing 2. Philosophy, Modern 3. Marketing research.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UiTM Johor
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    14712NCShelfPERPUSTAKAAN INTEC(S17)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top