Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

The interplay of influence : news, advertising, politics and the mass media / Kathleen Hall Jamieson, Karlyn Kohrs

  • Linear

  • MARC

  •  
    P94
    .J34 2001
     
    498283 (Shelf),BOK
    Jamieson, Kathleen Hall

         The interplay of influence : news, advertising, politics and the mass media. - Australia , 2001.

         xx, 362 p. : ill. ; 23 cm.

         ISBN 0534533647.
         
         1. Mass media - Audiences 2. Mass media - Influence 3. Advertising.I. Kohrs, Karlyn II. Title
         Library : UiTM Shah Alam
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    498283ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    530626LostPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    530627ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    552973ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top