Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

e-business readiness : a customer-focused framework / James Craig, Dawn Jutla

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5548.32
    .C73 2001
     
    491449 (Shelf),BOK
    Craig, James , 1967-

         e-business readiness : a customer-focused framework. - Boston , 2001.

         xxvii, 437 p. : ill. ; 24 cm Addison-Wesley information technology series.

         ISBN 0201710064.
         
         1. Customer relations 2. Electronic commerce.I. Jutla, Dawn II. Title III. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sarawak; UiTM Johor; UITM Pahang
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    491449ShelfPERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top