Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Marketing : a strategic approach / J. R. McColl-Kennedy, G. C. Kiel

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415
    .M33 2000
     
    487847 (Shelf),BOK
    McColl-Kennedy, J. R

         Marketing : a strategic approach. - Melbourne , 2000.

         xiv, 926 p. : ill. ; 28 cm + 1 compact disk (4 3/4 in).

         ISBN 0170091163.
         
         1. Marketing.I. Kiel, G. C.,1949- II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sabah; UiTM Johor; UITM Kelantan; UITM Perak
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    487847ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    490717ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    493864ShelfPTAR KAMPUS PUNCAK ALAM(PPA)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    CP1599ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)COMPACT DISCKAT
    CP2146ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)COMPACT DISCKAT
    CP2214ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)COMPACT DISCKAT

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top