Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Handbook of online marketing research / Joshua Grossnickle, Oliver Raskin

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.1265
    .G76 2001
     
    485379 (Reference),BOK
    Grossnickle, Joshua

         Handbook of online marketing research. - New York , 2001.

         xxi, 433 p. : ill. ; 24 cm.
         Includes index.

         ISBN 0071361146.
         
         1. Internet 2. Marketing - Databases 3. Internet marketing 4. Marketing research - Computer network resources.I. Raskin, Oliver II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    485379ReferencePERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)BOOKruj
    485380ReferencePERPUSTAKAAN SAINS DAN TEKNOLOGI TAR(P4)BOOKruj
    498375ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top