Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Call center benchmarking : how good is "good enough" / Jon Anton & David Gustin assisted by Stijn Spit

  • Linear

  • MARC

  •  
    HG1616.C29
    A57 2000
     
    481640 (Shelf),BOK
    Anton, Jon

         Call center benchmarking : how good is "good enough". - West Lafayette, Indiana , 2000.

         viii, 84 p. : ill. ; 23 cm.

         ISBN 155753215X.
         
         1. Call centers - United States - Management 2. Benchmarking (Management) - United States.I. Gustin, David,1962- II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Kedah
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    481640ShelfPERPUSTAKAAN UiTM PERAK(PPRK)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    568677ShelfPERPUSTAKAAN KEJURUTERAAN TAR(P3)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top