Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Leveraging Japan : marketing to the new Asia / George Fields, Hotaka Katahira, Jerry Wind with Robert E. Gunther

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.12.J3
    F54 2000
     
    476049 (Shelf),BOK
    Fields, George

         Leveraging Japan : marketing to the new Asia. - San Francisco , 2000.

         xxi, 328 p. : ill. ; 24 cm The Josey-Bass business & management series.

         ISBN 078794663X.
         
         1. Consumers - Japan - Attitudes 2. Marketing - Asia 3. Marketing - Japan.I. Katahira, Hotaka II. Wing, Jerry III. Title IV. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Sabah
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    476049ShelfPERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top