Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Perkhidmatan Awam Malaysia : ke arah kecermerlangan melalui ISO 9000 : (pembaharuan dan kemajuan dalam Perkhidmatan Awam 1996)

  • Linear

  • MARC

  •  
    JQ1062.A67
    P47 1997
     
    461050 (Reference),BOK
    Perkhidmatan Awam Malaysia : ke arah kecermerlangan melalui ISO 9000 : (pembaharuan dan kemajuan dalam Perkhidmatan Awam 1996).

         xvi, 241 pages : illustrations ; 20 cm.

         ISBN 9839827030.
         
         1. Civil service - Malaysia 2. Public administration - Malaysia 3. ISO 9000 series standards 4. Quality control - Malaysia - Standards.I. Malaysia. Unit Pemodenan Tadbiran Malaysia Jabatan Perdana Menteri II. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UiTM Johor; UITM Pahang; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    461050ReferencePERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK(P1)BOOKruj
    461051ReferencePERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKruj

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top