Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Principles of marketing : an interactive approach / Daniel L. Wardlow CD-ROM

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415
    .W37 1998
     
    117036AD (Shelf),n1,BOK
    Wardlow, Daniel L

         Principles of marketing : an interactive approach. - Cinannati, Ohio , 1998.

         2 computer laser optical disks (4 3/4 in.).
         System requirements: Microsoft Windows Ram: 8MB, Hard Drive: 160 MB.

         ISBN 0538841877.
         
         1. Marketing.I. Title
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Terengganu
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    117036ADShelfn1PERPUSTAKAAN INTEC(S17)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)
    CP704ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)COMPACT DISCKAT
    CP705ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)COMPACT DISCKAT

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top