Shah Alam

  • UiTM Shah Alam
  • UITM Sarawak
  • UITM Perlis
  • UITM Pulau Pinang
  • UITM Sabah
  • UiTM Negeri Sembilan
  • UiTM Johor
  • UITM Melaka
  • UITM Pahang
  • UITM Kelantan
  • UITM Kedah
  • UITM Perak
  • UITM Terengganu
  • UiTM Libraries
.

Chaos marketing : how to win in a turbulent world / Torsten H. Nilson

  • Linear

  • MARC

  •  
    HF5415.13
    .N538 1995
     
    448670 (Shelf),BOK
    Nilson, Torsten H. , 1949-

         Chaos marketing : how to win in a turbulent world. - London. - New York , 1995.

         xvi, 182 p. : ill. ; 23 cm McGraw-Hill marketing for professionals series.

         ISBN 0077079914.
         
         1. Chaotic behavior in systems 2. Marketing - Management 3. Sales promotion.I. Title II. Series
         Library : UiTM Shah Alam; UITM Melaka
    Accn No.Item StatusAdd IdLocationSMDItem Category
    448670ShelfPERPUSTAKAAN PENGURUSAN & PERNIAGAAN TAR(P2)BOOKRAK TERBUKA (OPEN SHELVES)

Search In

Shelf Browse

No Shelf Browse Data.

Top